Milyen hibák miatt nem ad el egy honlap?
Sok vállalkozásnak van weboldala, de ezek közül csak kevés hoz valóban új ügyfeleket. Íme a leggyakoribb hibák, amelyek miatt egy honlap inkább „online névjegykártya”, mint ügyfélszerző eszköz:

- Homályos vagy hiányos tartalom
Ha a látogató nem találja meg gyorsan a választ arra, amit keres, továbbáll. Az általános szövegek („minőségi szolgáltatás”, „kedvező ár”) nem győzik meg a látogatót – konkrétumokra, előnyökre és egyértelmű üzenetekre van szükség. - Zsúfolt vagy elavult design
A túl sok szöveg, rendezetlen elrendezés vagy elavult kinézet azt sugallja, hogy a vállalkozás sem professzionális. Az első benyomás számít – ha a honlap kaotikus, a látogató bizalma hamar elvész. - Gyenge vagy hiányzó Call-to-Action gombok
Ha nincs egyértelműen kiemelve, hogy mit tegyen a látogató (pl. hívjon fel, kérjen ajánlatot, vásároljon), akkor könnyen elbizonytalanodik, és inkább továbblép egy versenytárs oldalára. - Mobilon nehezen használható honlap
Ma a látogatók többsége mobilról böngészik. Ha egy oldal mobilon lassú, szétesik vagy nehéz navigálni rajta, azonnal elveszíti a felhasználót – és ezzel az üzletet is. - Technikai hibák és lassú betöltés
Egy honlap, ami sokáig töltődik, hibás linkeket tartalmaz vagy nem biztonságos, azt az érzetet kelti, hogy a vállalkozás nem megbízható. Ez különösen az első találkozáskor riasztó lehet.
👉 Összefoglalva: egy honlap akkor nem ad el, ha nem segíti a látogatót a döntésben, hanem akadályozza. A cél mindig az, hogy az oldal gyors, tiszta, érthető és cselekvésre ösztönző legyen.