Milyen hibák miatt nem ad el egy honlap?


Milyen hibák miatt nem ad el egy honlap?

Sok vállalkozásnak van weboldala, de ezek közül csak kevés hoz valóban új ügyfeleket. Íme a leggyakoribb hibák, amelyek miatt egy honlap inkább „online névjegykártya”, mint ügyfélszerző eszköz:

hibás webshop honlapkészítés Budapest
  1. Homályos vagy hiányos tartalom
    Ha a látogató nem találja meg gyorsan a választ arra, amit keres, továbbáll. Az általános szövegek („minőségi szolgáltatás”, „kedvező ár”) nem győzik meg a látogatót – konkrétumokra, előnyökre és egyértelmű üzenetekre van szükség.
  2. Zsúfolt vagy elavult design
    A túl sok szöveg, rendezetlen elrendezés vagy elavult kinézet azt sugallja, hogy a vállalkozás sem professzionális. Az első benyomás számít – ha a honlap kaotikus, a látogató bizalma hamar elvész.
  3. Gyenge vagy hiányzó Call-to-Action gombok
    Ha nincs egyértelműen kiemelve, hogy mit tegyen a látogató (pl. hívjon fel, kérjen ajánlatot, vásároljon), akkor könnyen elbizonytalanodik, és inkább továbblép egy versenytárs oldalára.
  4. Mobilon nehezen használható honlap
    Ma a látogatók többsége mobilról böngészik. Ha egy oldal mobilon lassú, szétesik vagy nehéz navigálni rajta, azonnal elveszíti a felhasználót – és ezzel az üzletet is.
  5. Technikai hibák és lassú betöltés
    Egy honlap, ami sokáig töltődik, hibás linkeket tartalmaz vagy nem biztonságos, azt az érzetet kelti, hogy a vállalkozás nem megbízható. Ez különösen az első találkozáskor riasztó lehet.

👉 Összefoglalva: egy honlap akkor nem ad el, ha nem segíti a látogatót a döntésben, hanem akadályozza. A cél mindig az, hogy az oldal gyors, tiszta, érthető és cselekvésre ösztönző legyen.

Scroll to Top